Виділяй, співвіднось і групуй матеріал – хто добре усвідомлює, той добре запам’ятовує і довго пам’ятає. Якщо отримав завдання у вівторок, а відповідати потрібно в п’ятницю, не чекай четверга – вивчи одразу, а напередодні тільки повтори. Завчай і повторюй невеличкі шматки ще доти, як матеріал почав забуватися. Коли вчиш, записуй, малюй схеми, діаграми, таблиці - наочність краще запам’ятовується. Якомога швидше, не чекаючи повного заучування, намагайся відтворити матеріал, закривши книгу. Після математики – вчи читання, після української мови – інші предмети: память любить різноманітність.
Уява покращує пам’ять
Або як запам’ятати найбільше Усе, що хочеш пам’ятати, - уявляй! (Не уявляю – не пам’ятаю) Май на увазі: усе, що побачив, відчув, почув, - уже запам’яталось. Легко пригадується тільки те, що уявив. Не думай словами – думай образами. Не завчай, а уявляй що-небудь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію.
Категорія:
Учням
|
Переглядів:
1056
|
Додав:
СашкаА
|
Дата:
23.01.2012
|
|