П`ятниця, 26.04.2024, 05:02
Вітаю Вас Гость | RSS

Школа №238 м.Київ

Підрозділ меню
Новини сайту [5]
Про все нове на сайті
Новини школи [8]
Новини життя нашої школи
Батькам [1]
поради батькам
Психолог [1]
Поради психолога
Учням [1]
інформація для учнів школи
П`ятниця
26.04.2024
05:02


Головна » 2012 » Січень » 23
Часто за нескінченим потоком справ ми не звертаємо уваги на найдорожче, що в нас є – на наших дітей. А вони так потребують уваги!

Одного разу у дитини запитали чого тобі найбільше хочеться? Я хочу захворіти. Чому?

Коли я хворіла, мама сиділа біля мене, розмовляла, розповідала казки, читала книжки. Мені було так добре!

Порада 1

Не забувайте приділяти увагу повсякденному спілкуванню з дитиною. І тоді колись почуєте: «Дякую тобі, мамо, за твою науку. Колисала ти мене, колиши й онуку».

Порада 2

Намагайтесь говорити спокійно і доброзичливо. Не зловживайте словами: «повинен», «треба». Не забувайте казати дітям «дякую», «вибач», адже вони вчаться того, чого їх навчають. Якщо дитина зростає у докорах, вона починає жити з почуттям провини.

Порада З

Будьте в міру вимогливими:

•виправляйте;

•реагуйте на недоліки;

•хваліть за мінімум — карайте за максимум. Примітка: інколи вмійте і

«не побачити».

Порада 4 ... Читати далі »
Категорія: Батькам | Переглядів: 1074 | Додав: СашкаА | Дата: 23.01.2012 | Коментарі (0)

Виділяй, співвіднось і групуй матеріал – хто добре усвідомлює, той добре запам’ятовує і довго пам’ятає.
Якщо отримав завдання у вівторок, а відповідати потрібно в п’ятницю, не чекай четверга – вивчи одразу, а напередодні тільки повтори.
Завчай і повторюй невеличкі шматки ще доти, як матеріал почав забуватися.
Коли вчиш, записуй, малюй схеми, діаграми, таблиці - наочність краще запам’ятовується.
Якомога швидше, не чекаючи повного заучування, намагайся відтворити матеріал, закривши книгу.
Після математики – вчи читання, після української мови – інші предмети: память любить різноманітність.

Уява покращує пам’ять

Або як запам’ятати найбільше
Усе, що хочеш пам’ятати, - уявляй! (Не уявляю – не пам’ятаю)
Май на увазі: усе, що побачив, відчув, почув, - уже запам’яталось.
Легко пригадується тільки те, що уявив.
Не думай словами – думай образами.
Не завчай, а уявляй що-небудь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію.
Категорія: Учням | Переглядів: 1003 | Додав: СашкаА | Дата: 23.01.2012 | Коментарі (2)

Головна відмінність радикальних змін у суспільстві - зміна ставлення до людини. Це виражається у визнанні прав людини та створенні максимальних умов для її розвитку й самореалізації

Гуманізація, гуманітаризація й інформатизація освіти відносяться до глобальних проблем сучасності. Вони визначають певний зміст, суть і мету нової парадигми - соціально-особистісної освіти. Принципова відмінність концепції сучасної парадигми освіти складається насамперед у тому, що освіта розглядається як діяльність, мета якої - розвиток особистості. Отже, в основі навчально-виховного процесу лежить не абстрактне соціальне замовлення, а програма розвитку особистості дитини. Особистість дитини повинна бути здоровою і фізично, й морально, й емоційно. Суспільство і школа прагнуть до гуманізації. На передній план виходять цінності свободи, ненасильства, терпимості, емпатії, створення людини без руйнування її здоров'я. Однак існує безліч проблем у розвитку й навчанні ди ... Читати далі »

Категорія: Психолог | Переглядів: 1151 | Додав: СашкаА | Дата: 23.01.2012 | Коментарі (6)

Пошук
Календар
«  Січень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Хмара тегів
Підтримайте наш сайт!

Administrator № 238 © 2024
Конструктор сайтів - uCoz


Белый каталог сайтов Кнехт
Предлагаем инвестицииУкраина пеллетыОтходы лузга
Каталог ссылок
Учебные заведения Украина

Белый качественный каталог